Curs Claus per Comunicar des d'una Entitat del Tercer Sector

Us convidam a participar en aquesta càpsula formativa, que consta de tres sessions en què aprendreu a preparar una bona estratègia comunicativa des d’entitats del tercer sector i en l’àmbit del voluntariat. 

Dades generals
Durada: 10 hores (presencials)
Places: mínim de 15 persones inscrites.Màxim de 35 places
* En cas que no arribi al nombre mínim de places, el curs es cancel·larà i es valorarà de proposar-lo per a més endavant
Dies de l’acció formativa: del 20 al 22 de setembre de 2021
Horari: dilluns 20, de 16 a 20 h; dimarts 21 i dimecres 22, de 17 a 20 h 
Lloc:  Aula d'informàtica de l'edifici G. M. de Jovellanos, Aula AI01 (campus universitari) 


.jpgObjectius generals

  • Proporcionar als participants uns coneixements bàsics sobre comunicació corporativa.
  • Adquirir eines per dur a terme una estratègia comunicativa enfocada al tercer sector.
  • Aprendre a gestionar les xarxes socials des d’una entitat del tercer sector. Conèixer la importància del vídeo en la comunicació i adquirir habilitats per fer-lo servir en l’estratègia comunicativa. 

Sessió 1. Introducció a la comunicació corporativa i estratègia de comunicació

Sessió 2. Pla de continguts i gestió de xarxes socials

Sessió 3. El poder del vídeo per captar l’atenció del públic i tècniques per sortir als mitjans de comunicació 

Programa del curs 

Equip docent
Javier Polinario: responsable de l’estratègia de les xarxes socials a la Universitat Rovira i Virgili. 
Mireia Curto: experta en comunicació corporativa, relacions públiques i gestió de xarxes socials. 

Inscripcions (Places cobertes)

Certificat de participació per a les persones que hagin assistit, com a mínim, al 80 per cent de les hores de l'acció formativa.

Curs de franc, en el marc de la col·laboració entre la Direcció General de Participació, Transparència i Voluntariat i la UIB en l'àmbit de la dinamització del voluntariat universitari