Actua pel voluntariat. Teatre per transformar!

Vine al tast de teatre que hem preparat per a tu! Et convidam a conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030 i a participar en algun dels àmbits del voluntariat

.Ara que s’acosta l’estiu i s’acaba el curs acadèmic, arriba el moment de provar noves experiències! Saps que ets una peça clau per assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030? Has pensat mai a fer un voluntariat? Amb el portal <voluntariat.uib.cat> t’ho posam més fàcil perquè actuïs com a agent de canvi per a la transformació social. La teva tasca de voluntariat pot ser imprescindible en la difusió, sensibilització i consecució dels ODS!

No et perdis el tast de teatre que hem preparat per a tu els dies 19 i 20 de juny, per convidar-te a participar en alguns dels àmbits del voluntariat. Dona’t un respir i anima-t’hi!

Apunta't al Portal de Voluntariat!

Programació

Urgències 24 hores, a càrrec de la companyia Teatre de Barra

.Teatre de barra: Urgències 24 hores és una comèdia ambientada en l’àmbit laboral que parla de les feines d’homes i de dones, i denuncia la idea de la incapacitat d’aquestes per fer les tasques masculines.

#ODS8. Feina decent i creixement econòmic; #ODS5. Igualtat de gènere.

• Dia: 19 de juny de 2019
  • Durada: 15 minuts
  • Sessions: a les 11 hores a la cafeteria de l’edifici Ramon Llull i a les 11.45 hores a la cafeteria de l'edifici Guillem Cifre.
No hi haurà més festes per Sant Valentí, a càrrec de la companyia El Somni Produccions

Microteatre: En Miquel és el guapo i el fort de l'institut. En Pau ha començat el procéslorem deconvertir-se en dona. Un dia es troben als vestidors dels al·lots. Paraules amb dobles sentits, dubtes, i una decisió que canviarà el destí de l’institut per sempre.

#ODS3. Salut i benestar; #ODS4. Educació de Qualitat; #ODS5. Igualtat de gènere.

• Dia: 20 de juny de 2019
  • Durada: 15 minuts
  • Sessions: a les 12 i a les 12.30 hores al bany d’homes vora el menjador d’estudiants de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos.
La meva Cristina, a càrrec de la companyia Aina Compte

Teatre de cambra: La meva Cristina és gairebé una interpretació realista i poètica del mite bíblic de Jonàs. Un refugiat nàufrag és engolit per una balena, de qui s'alimenta i a qui tortura fins a la mort. Però aquesta estranya aventura, de la qual se salva miraculosament, el mig transforma en perla: l'home perla, que ja no és capaç de readaptar-se a la vida de cada dia...

#ODS16. Pau, justícia i institucions sòlides; #ODS10. Reducció de les desigualtats.

• Dia: 20 de juny de 2019
  • Durada: 20 minuts
  • Sessió: 13.30 hores a Sala d'Actes de l’edifici Anselm Turmeda.