Fortalecimiento institucional de la Universidad Pública de El Alto (UPEA) en materia de innovación docente e investigación en salud

Referència: OCDS-CUD2019/12

Responsable: Miquel Bennàsar Veny del Departament d'Infermeria i Fisioteràpia.

Equip: Miquel Bennàsar, Berta Artigas, Aina M. Yáñez, Sonia Navas i Adelyne Mendes, de la UIB; Paddy Gyovanna Chalco, Luis Adolfo Flores, Marisabel Calle, Evar Óscar Quispe, Miroslava Carrillo, Amparo Quisbert, Anahí Huanca, de la UPEA.

Contrapart: Universitat Pública d’El Alto (UPEA)

Entitats col·laboradores: Belén Matesanz, de Metges del Món

Ubicació: Bolívia

Objectius: contribuir a l'enfortiment institucional de la universitat pública d’El Alto (UPEA) i a la millora de la qualitat de l'educació universitària en matèria d'innovació docent i recerca en salut.

• Elaborar un diagnòstic participatiu de necessitats institucionals en l'àrea de recerca en salut i innovació
  • Enfortir les capacitats i els recursos del cos docent en l'àrea de recerca en salut i innovació
  • Identificar altres actors locals i internacionals involucrats en temes de recerca en salut i innovació

Quantitat assignada: 8.700 euros, provinents de la partida per a cooperació universitària al desenvolupament del pressupost de la UIB.